Na co se často ptáte?

Mohou se zakoupené produkty při přepravě rozbít?

Občas se to stává, protože nemůžeme ovlivnit vše, co se v procesu přepravy děje. Pokud Vám přijde rozbitý produkt, stačí nám poslat fotku na adresu obchod@flangi.cz a připojte číslo vaší objednávky. V případě, že je stejný produkt skladem, obratem Vám ho zdarma pošleme nebo konkrétní kus objednáme a doručíme hned, jakmile dorazí na sklad.

 

Za jak dlouho po objednání dostanu svůj balíček?

Pokud jsou objednané produkty na e-shopu se zeleným označením „skladem“, budeme balík expedovat týž den při objednání do 12 hodin. Objednávky uskutečněné později budeme předávat přepravci nejpozději den následující. Pokud je část vaší objednávky skladem a část na objednávku a nechcete na kompletní objednávku čekat, napište nám to prosím do poznámky k objednávce nebo kontaktujte náš zákaznický servis na email obchod@flangi.cz, na bezplatné zákaznické lince 800 797 797 nebo skrze online chat.

 

Chci zboží reklamovat, co mám dělat?

Jsou situace, kdy se produkt rozbije nebo už přijde poškozený. Tomu se nedá nikdy zcela vyhnout. Pokud je vada viditelná, pošlete nám prosím fotografii na adresu obchod@flangi.cz Náš zákaznický servis vás následně provede rychlým procesem reklamace. V některých případech potřebujeme produkt zaslat zpět, v jiných to není nutné a pošleme obratem produkt nový nebo Vám vrátíme peníze.

 

Produkt se mi nelíbí. Jak mám postupovat?

Na tuto možnost jsme připravení, protože je to běžná součást nakupování přes internet. Nepoužité zboží prosím pečlivě zabalte zpět do původního obalu a případně i původní krabice, pokud ji ještě máte. Balíček doneste do nejbližší pobočky Zásilkovny. Nejrychleji pobočku najdete zadáním vaší adresy do pole hledání na následujícím odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky Obsluze na pobočce sdělte kód: 90117652, díky němu balíček vrátíte bezplatně k nám.

Jakmile nám balíček dorazí, nejpozději do 10 dnů Vám vrátíme peníze zpět na účet vedený k vaší platební kartě nebo na účet, ze kterého proběhla online platba. Jestliže jste platili dobírkou, uveďte číslo svého bankovního účtu na kartičku přiloženou v balíku jako poděkování. Na zadní straně kartičky najdete kromě prostoru pro vyplnění bankovního spojení také informace, jak produkty bezplatně vrátit k nám.

 

Máte nějakou kamennou prodejnu nebo výdejnu?

Jsme čistě online obchod a kamennou prodejnu nemáme. Každý produkt ale můžete po objednání a prohlédnutí bezplatně vrátit, pokud zjistíte, že se Vám nelíbí nebo Vám nevyhovuje. Balík vrátíte snadno na jakékoliv pobočce Zásilkovny, a to zcela zdarma. Jakmile se nám balík vrátí, nejpozději do 10 dnů budete mít vrácené i peníze.

 

Chci se na nějaký produkt fyzicky podívat, je nějaká možnost?

Pokud si nejste jistí, zda bude produkt ve skutečnosti vypadat tak dobře jako na obrázku, nebojte se ho objednat. Balíček si můžete vyzvednout na nejbližší pobočce Zásilkovny, kde si lze zboží i rovnou prohlédnout a pokud se Vám nelíbí, můžete ho na pobočce rovnou bezplatně vrátit zpět k nám. Přesný postup vrácení je uveden na druhé straně kartičky s poděkováním za nákup, kterou najdete v každém balíku.

Co je Flangi?

  • Internetový obchod zaměřený na living a životní styl
  • Místo, kde se setkávají světové značky a jejich příběhy
  • Prostor, kde je kvalita a design na prvním místě
  • Tým nadšených lidí s velkými zkušenostmi a profesionalitou

Nekupujme spoustu nekvalitních věcí!

Raději jednu pořádnou, která nám bude dělat radost a dobře "sloužit".

Kvalitní výrobek pro nás znamená něco, do čeho lidé investovali svůj čas, invenci a obrovské úsilí. Je to něco s přidanou hodnotou a tomu odpovídající férovou cenou.

Ve Flangi jsme pro vás připravili výběr toho nejlepšího, s čím jsme se dosud setkali. Každou značku a její sortiment známe a vždycky dobře víme, proč jejich produkty nabízíme.

Stejnou pozornost, jakou věnujeme výběru sortimentu, dáváme také našim internetovým stránkám. Naší každodenní snahou je, abyste se na nich cítili dobře, byly pro vás přehledné a inspirativní. Je to nikdy nekončící proces, který nás ale velmi baví. Stránky našeho e-shopu jsou vlastně takovým naším vlastním výrobkem, který vás provází celým procesem výběru a nákupu zboží. 

Mám malé děti, pracuji a obíhat kamenné obchody je pro mě nereálné. Raději ten čas investuji jinam. Snažím se kupovat kvalitní věci, chci vybírat pečlivě a mít z nákupu hezký pocit. A ideálně toho co nejvíce vyřešit na jednom místě.

Dnešní éra e-shopů s obrovskou záplavou produktů, které spolu v podstatě jen soupeří o nižší cenu, mě odrazuje. Proto jsem se rozhodla vytvořit vlastní internetový obchod, kde budou jen kvalitní a prémiové značky. Tomu odpovídající servis a vizuální prostředí.

Obchod, ve kterém chci sama nakupovat

Proč nakupovat ve Flangi?

  • Světové značky na jednom místě
  • Exkluzivní sortiment, který jinde nenajdete
  • Rychlá expedice skladových položek
  • Nadstandardní péče o zákazníky
  • Bezplatné a pohodlné vrácení
  • Designově čisté webové stránky
  • Ekologické balení
  • Řešení případné reklamace výměnou